  • Data: 2021-05-05 17:01:14
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-05-04 o 23:29, ToMasz pisze:
    >>> były. ariston beretta itd. ogólnie za 3k, da sie kupić kocioł

    > https://allegro.pl/oferta/kociol-gazowy-kondensacyjn
    y-2f-ciao-at-25-beretta-8781001302

    Nie jest kotłem kondensacyjnym, lecz kondensującym, czyli kocioł
    tradycyjny z dołożoną przystawką kondensującą. Kocioł o dużo niższej
    sprawności od typowych kotłów kondensacyjnych.

    > https://allegro.pl/oferta/sylber-style-basic-25s-koc
    iol-kondensacyjny-2f-9687251327

    Niżej wymieniony kocioł Beretta w innej skórze.

    > https://allegrolokalnie.pl/oferta/kociol-gazowy-bere
    tta-ciao-green-25-c-s-i

    Aukcja nie dotyczy kotła nowego ze sklepu, ale kotła z tzw. "drugiej
    ręki" . Ktoś go kupił, ale z jakiegoś powodu chce się go pozbyć i
    sprzedaje taniej.

    > niestety inflacja robi swoje. wiec trzeba by przekroczyć 3 tyś
    > troszeczkę, to by się parę więcej pojawiło.
    > Tylko dla czego Ty o to pytasz?

    Wymień zalety tych kotłów.

    Jak rozumiem znasz te kotły? Wiesz, że są wyjątkowo trwałe? Wiesz, że są
    bezawaryjne? Wiesz, że mają dobry serwis? Tanie części? Wyjątkowe
    funkcje, które trudno znaleźć w kotłach innych firm?

    Znajomemu w drugim sezonie grzewczym padł kocioł Beretta Ciao Green i go
    naprawiał. Niestety już po gwarancji, bo kocioł miał kupiony wcześniej,
    leżał i czekał na ukończenie remontu. Musiał naprawić na własny koszt.
    Chciał wcześniej, abym mu zamontował ten kocioł, ale wytłumaczyłem mu,
    żeby powierzył montaż kotła hydraulikowi, który mu robił instalację CO,
    dzięki czemu uniknie rozmycia odpowiedzialności. Choć tak naprawdę to mu
    odmówiłem, bo hydraulik spierdzielił podejścia w ścianie do kotła.
    Okazało się, że zakorkował rury PP kapami, które pozostały pod płytą GK
    i płytkami.

    Ja natomiast pomagałem mu ogarnąć instalację elektryczną.

    > nie. mam inny sposób, ale skoro za mnie odpowiedziałeś, wykpiłeś
    > odpowiedzi, to "nie mam obowiązku" (cytat z Użytkownika) wyjaśniać

    > nie. mam inny sposób, ale skoro za mnie odpowiedziałeś, wykpiłeś
    > odpowiedzi, "nie mam obowiązku" informować Cię o rozwiązaniach które
    > mi przyszły go głowy.

    To nie dyskutuj. Widać, że brak Ci argumentów to próbujesz wywołać we
    mnie poczucie winy.

    > no i? O takich nie dyskutujemy

    A pierwszy z kotłów który wskazałeś to co?

> [...]
    > instalatorów których spotkałem, a okazali się oszustami. mimo to
    > przeprosiłem Cię za to co sobie pomyślałeś, nie
    > usłyszałeś/przeczytałeś ode mnie. Sęk w tym, że fakt że sie jest w
    > branży, wymusza posiadanie wiedzy, nie wymusza posługiwanie się nią. a
    > więc nie gwarantuje NICZEGO. więc jeśli bycie w branży JEST
    > argumentem, go gdzie są inne? Po co wogóle tego typu argumenty są
    > podnoszone? Masz swoje zdanie - ok, ja mam swoje - nie może być ok?
    > napsałeś - nacz się dyskutować. co to za dyskusja, gdzie sam zadajesz
    > pytania, sam stawiasz odpowiedzi, następnie je wyśmiewasz.

    Mieć swoje zdanie, a mieć wiedzę to wielka różnica.

    Ty masz swoje zdanie polecając przypadkowe kotły o których nie masz pojęcia.

    Ja natomiast to co polecam umiem umotywować, bo znam i nie polecam tego
    czego nie znam.

    Co do Beretty Ciao Green to jest to kocioł z wymiennikiem alumiuniowym
    podobnie jak polecany przeze mnie ACV. Z tą różnicą, że konstrukcja ACV
    jest o wiele prostsza i pozbyto się w niej wad, które posiada Beretta
    czyli: wymiennika płytowego do CWU, zaworu przełączającego, wielu
    połączeń, które mogą się rozszczelnić oraz narażania elektroniki na
    wysoką temperaturę oraz wilgotność. Poza tym aby wyczyścić wymiennik w
    ACV, nie trzeba go wyciągać i rozbierać pół kotła.

    > 1. skąd wiesz?
    > jak zwykle, zadajesz pytania, udzielasz odpowiedzi ZA ROZMÓWCĘ i sam
    > je krytykujesz
    > 2. jeśli tak to co Ciebie to obchodzi. Tak samo czy Zenek się zaszczepił.
    > 3. jeśli się mylisz, (a mylisz się) to jest dość poważny zarzut.
    > poważne bezpodstawne oskarżenie.

    Od kiedy pytania są oskarżeniami?

    Poza tym żeby były spełnione warunki czynu zabronionego to muszą być one
    skierowane w stosunku do kogoś, a kim niby jest bezimienny ToMaszek

    > (...)
    > Chyba że jednak mam wszystkie papiery (o czym pisałem wcześniej, ale
    > nie czytałeś), ale lepiej "z góry" komuś dopierdzielić, nazwać go
    > ToMaszkiem, a potem zarzucić że nie umie dyskutować.
    >
    > może masz wiedzę zajebistą. ale jeśli na pytanie dla czego nie
    > potrafisz inaczej odpowiedzieć niż podpunktem z instrukcji,

    Człowieku, mnie obligują przepisy i prawo narzucone przez prawodawcę.
    Nie żądaj ode mnie abym je łamał i nie obrażaj za to, że nie chcę go
    łamać, bo tak się to Tobie widzi.

    > to zostań adminem na elektrodzie, nie udzielaj się na grupach
    > dyskusyjnych.

    Pełnisz tu funkcję administratora?