  • Data: 2021-05-04 18:59:58
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik quent x...@x...com ...

    > No ale jaki ma to związek z tym aby każdy dbał o siebie sam?

    No własnie taki ze nie da sie dbac o siebie bo nawet jak sie
    zaszczepisz to szczepionka ma duzo mniejsza skutecznosc niz 100%.
    Ale czym wiecej osób sie zaszczepi tym masz mniejsza szanse ze osoba
    bez odpornosci spotka chora osobe bez odpornosci.

    > Zaszczepiłbyś się na odrę?
    > Ja pewnie tak.

    W jakim sensie czy bym sie zaszczepił?

    > Co konkretnie?

    Miałes w nastepnym zdaniu ale postanowiłes wyciac...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia