  • Data: 2021-05-04 18:59:58
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ddddddddddddd d...@f...pl ...

    > nie wiem czy dużo.

    No ale to bardzo ważne.
    Podasz jakies przykłady?

    > Całkiem sporo już widziałem, problem w tym, że
    > z fb, yt itp takie głosy szybko są usuwane, nagranie się pojawia i
    > w kilka godzin czy max kilka dni znika, dowiedzieć się o nich
    > możesz tylko na zamkniętych grupach, które jeszcze nie są
    > moderowane, co najwyżej w całości usuwane - tak jak grupa
    > poszkodowanych szczepionką która miała ponad 100.000 użytkowników
    > (ale chyba większość to drobne skutki uboczne, nie zdążyłem się
    > zapoznać bo skasowali kilka godzin po moim przystąpieniu)

    W stanach pojawił sie na poczatku szczepien wielki zgiełk bo podano ze
    iles tysiecy osób po szczepionce było hospitalizowanych.
    Potem sie okazało ze tak naprawde po prostu wzieło sobie wolne po
    szczepionce.
    Fakt jest faktem ze dosc czesto reakcja organizmu na te szczepionki
    (głownie astra ale inne tez) zdarza sie dosc czesto przy czym 1-2
    dniowe objawy przypominajace przeziebienie to nie jest chyba NOP o
    którym warto byłoby rozmawiac w kontekscie odchecania od szczepionek.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.