  • Data: 2021-05-04 18:36:38
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-05-04 o 13:22, ddddddddddddd pisze:

    > heheh, wszelkie skutki niepożądane są zamiatane pod dywan. na fb była
    > grupa osób ze skutkami ubocznymi po szczepieniu (>100.000 członków) -
    > trąbili o tym w tv tak samo jak o 100.000 pozytywnych testów

    To znaczy co?

    Skrzyknęły się wszystkie osoby, które zmarły po szczepieniu?

    A może ci, którym cycki wyrosły na plecach i penisy na czole?

    Jakież to "skutki uboczne" kwalifikują się do tego, aby robić aferę i
    szerzyć panikę oraz spiskować?

    Obrzęk w miejscu wkłucia, ból ręki, podwyższona temperatura, ból głowy,
    ból mięśni, ogólne osłabienie, senność, zawroty głowy, kaszel, duszności?

    Co jeszcze?

    U mnie po szczepionce zero reakcji do następnego dnia. Tylko troszkę
    bolał mięsień w miejscu wkłucia. Dopiero mną sponiewierało po południu
    następnego dnia po przyjęciu szczepionki. Ból głowy, stan podgorączkowy,
    ogólne osłabienie, ból mięśni i stawów, złe samopoczucie i rozbicie. Ale
    kolejnego dnia już wszystko OK. Pozostał tylko obolały i lekko
    spuchnięty mięsień w który było wkłucie.

    Uważasz, że powinienem przystąpić do tej gruby FB umarlaków i osób z
    cyckami na plecach i penisami na czole?

    To wszystko co wymieniłem to są efekty pożądane po szczepieniu, które
    powinny się pojawić w różnej konfiguracji i w różnym nasileniu i
    świadczą o prawidłowej reakcji układu immunologicznego. Im szybciej
    wystąpią reakcje i im będą dotkliwsze tym lepiej. Nie piszę tu o
    wstrząsie anafilaktycznym, które zdarzają się niezwykle rzadko, a jeżeli
    występują to w przeciągu do jednej godziny od podania szczepionki i nie
    są efektem podania samej szczepionki, ale reakcji organizmu na któryś ze
    składników. Dlatego po podaniu szczepionki, osoba musi odczekać godzinę
    w punkcie szczepień, który jest wyposażony w preparaty przeciwwstrząsowe.

    Problemem przy szczepionkach może być tylko brak jakichkolwiek symptomów
    czy reakcji, bo świadczy to o tym, że układ odpornościowy jest bardzo
    słaby. Nie reaguje w prawidłowy sposób i nie broni organizmu.

    > ostatnio sprawdzałem stronę rządową (UK), ewidentnym objawem jest
    > m.in. 3x kaszel w 24 godziny.... qrwa, ludzie już zapomnieli, że
    > kaszleli wcześniej (mieli też gorączkę czy utratę smaku) i wtedy mieli
    > to w dupie?

    Covid to nie grypa. Ludzie, którzy bagatelizowali tę chorobę są mocno
    doświadczani. Umierają w szpitalach pod tlenem i respiratorami.
    Wychodząc ze szpitala nierzadko są wrakami ludzi, często wymagającymi
    przeszczepów płuc.