  • Data: 2021-05-04 13:22:41
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.05.2021 o 12:00, FEniks pisze:

    > A w którym momencie Ty osobiście uznałbyś substancję za w pełni
    > przebadaną? Za 20 lat, kiedy już zapomnimy o tej pandemii, a przyjdą z
    > pewnością następne?

    dla mnie bez znaczenia, skoro na grypę się nie szczepiłem, to na
    następnego wirusa z podobnymi objawami szczepić też się nie będę.
    Według mnie panika jest na wyrost i jedynie tworzy nacisk na
    szczepienia. Gdyby w takim tempie jak te szczepienia sprawdzano które z
    obecnie dostępnych leków mogą pomóc, lub niedobór jakich substancji
    zwiększa ryzyko ciężkiego przejścia, to już dawno byśmy o tym
    zapomnieli. A może nie, bo telewizja dalej by straszyła...

    > Przecież szczepionki p/covid przeszły wszystkie 3 etapy badań. W dodatku
    > teraz te szczepienia są pod totalnym obstrzałem mediów, sceptyków, pod
    > lupą medyków itd. Myślę, że na niewielu lekach obecnie skupia się taka
    > uwaga i w związku z tym możliwość wychwycenia najdrobniejszych nawet
    > efektów niepożądanych.

    heheh, wszelkie skutki niepożądane są zamiatane pod dywan. na fb była
    grupa osób ze skutkami ubocznymi po szczepieniu (>100.000 członków) -
    trąbili o tym w tv tak samo jak o 100.000 pozytywnych testów

    > A skąd taka informacja, że testy są w 93% fałszywie pozytywne? Wyssane z
    > palca jak sądzę.

    https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMp2015897

    Nawet w najgorszym momencie pandemii procent
    > pozytywnych testów z ogółu wykonanych nie przekraczał ok. 25%.

    podaj źródło

    > Miałeś w ogóle kiedyś taki test? Ja miałam dwukrotnie i wyszedł mi
    > negatywny. Podobnie moi bliscy, przy czym mój mąż testowany jest co
    > tydzień.

    nie, nie robię testów, bo nadal celebruję chorobę potocznie zwaną
    przeziębieniem grypą a nie nową jedyną śmiercionośną zarazę

    > Słyszałam natomiast o wielu przypadkach fałszywie negatywnych testów,
    > nawet pomimo ewidentnych objawów.

    ostatnio sprawdzałem stronę rządową (UK), ewidentnym objawem jest m.in.
    3x kaszel w 24 godziny.... qrwa, ludzie już zapomnieli, że kaszleli
    wcześniej (mieli też gorączkę czy utratę smaku) i wtedy mieli to w dupie?

    Lukasz