  • Data: 2021-05-04 13:01:21
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.04.2021 o 19:46, Myjk pisze:
    > Aha, to było jakieś twoje alterego. Nie wpadłem na to, wybacz. Napiszesz w
    > końcu konfederacie, jak ty lub twoja partia ma pomysł na pandemię? Czy jak
    > zwykle schowasz głowę w piasek?

    Przecież pisałem już o tym :-)

    Jeśli interesuje Myjka konfederacja to niech zacznie przeglądać net.
    Telewizor powie Myjkowi mniej więcej tyle, ile już wie na ich temat.
    Napisałbym, że nie wie NIC ale Myjk jest zdezinformowany a więc ma
    wiedzę wręcz ujemną!
    LOL

    PS
    Hint - przestudiuj to co o walce z pandemią piszą lekarze: P. Kuna, Z.
    Martyka, P. Basiukiewicz