    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Szczepiliście się już?
    Date: Tue, 4 May 2021 23:29:12 +0200

    sory, coś spierdzieliłem w czytniku, nie potrafię przywrócić poprawnej
    formy, ale postaram się merytorycznie trzymać poziom

    > były. ariston beretta itd. ogólnie za 3k, da sie kupić kocioł
    > kondenstacyjny.

    Podaj modele.

    https://allegro.pl/oferta/kociol-gazowy-kondensacyjn
    y-2f-ciao-at-25-beretta-8781001302
    https://allegro.pl/oferta/sylber-style-basic-25s-koc
    iol-kondensacyjny-2f-9687251327
    https://allegrolokalnie.pl/oferta/kociol-gazowy-bere
    tta-ciao-green-25-c-s-i
    niestety inflacja robi swoje. wiec trzeba by przekroczyć 3 tyś
    troszeczkę, to by się parę więcej pojawiło.
    Tylko dla czego Ty o to pytasz?

    >Skąd weźmiesz tę zmiękczoną wodę?

    >Specjalnie zainstalujesz stację uzdatniania za kolejne >2,5-4 tys. zł?
    >Przywieziesz w butelce(...)
    nie. mam inny sposób, ale skoro za mnie odpowiedziałeś, wykpiłeś
    odpowiedzi, to "nie mam obowiązku" (cytat z Użytkownika) wyjaśniać

    > Dobre filtry to spory wydatek. Porządny filtroodmulnik
    > magnetyczny to
    > wydatek 800-1000zł wliczając w (...)
    nie. mam inny sposób, ale skoro za mnie odpowiedziałeś, wykpiłeś
    odpowiedzi, "nie mam obowiązku" informować Cię o rozwiązaniach które mi
    przyszły go głowy.

    > Wiele z tych najtańszych kotłów nawet nie leżały koło \
    > kotłów kondensacyjnych.
    no i? O takich nie dyskutujemy

    > To naucz się dyskutować bez mieszania ludzi z błotem.
    nie mieszam Cię z błotem, nie obrażam. Sam siebie porównujesz do
    instalatorów których spotkałem, a okazali się oszustami. mimo to
    przeprosiłem Cię za to co sobie pomyślałeś, nie usłyszałeś/przeczytałeś
    ode mnie. Sęk w tym, że fakt że sie jest w branży, wymusza posiadanie
    wiedzy, nie wymusza posługiwanie się nią. a więc nie gwarantuje NICZEGO.
    więc jeśli bycie w branży JEST argumentem, go gdzie są inne? Po co
    wogóle tego typu argumenty są podnoszone? Masz swoje zdanie - ok, ja mam
    swoje - nie może być ok?
    napsałeś - nacz się dyskutować. co to za dyskusja, gdzie sam zadajesz
    pytania, sam stawiasz odpowiedzi, następnie je wyśmiewasz.
    wcześniej:
    cytuję:
    > Ale, że co, że instalator powinien pracować za darmo? Może > lepiej
    byłoby żeby dopłacał do interesu?
    > Poza tym takie prace wymagają projektu budowlanego na
    > przeróbkę instalacji gazowej, zgłoszenia oraz nadzoru
    > budowlanego.
    > Zrobiłeś taniej, zrobiłeś partyzantkę i czym tu się
    > chwalić?
    1. skąd wiesz?
    jak zwykle, zadajesz pytania, udzielasz odpowiedzi ZA ROZMÓWCĘ i sam je
    krytykujesz
    2. jeśli tak to co Ciebie to obchodzi. Tak samo czy Zenek się zaszczepił.
    3. jeśli się mylisz, (a mylisz się) to jest dość poważny zarzut. poważne
    bezpodstawne oskarżenie.
    > Gorsze jak stanie się to w okresie zimowym to masz
    > przejebane, bo jesteś bez kasy, bez kotła gazowe, bez
    > kafloków - mówiąc najogólniej jesteś w dupie.
    (...)
    > Zaprezentowałeś tu typowe myślenie "głupiego polaczka"
    Chyba że jednak mam wszystkie papiery (o czym pisałem wcześniej, ale nie
    czytałeś), ale lepiej "z góry" komuś dopierdzielić, nazwać go
    ToMaszkiem, a potem zarzucić że nie umie dyskutować.

    może masz wiedzę zajebistą. ale jeśli na pytanie dla czego nie potrafisz
    inaczej odpowiedzieć niż podpunktem z instrukcji, to zostań adminem na
    elektrodzie, nie udzielaj się na grupach dyskusyjnych. Tyle że kopiąc
    bez prowokacji mnie i zenka, szybko dostaniesz bana

    ToMasz