    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Szczepiliście się już?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    Date: Sun, 9 May 2021 21:35:22 +0200

    Sun, 09 May 2021 20:09:19 +0200, Kubuś Puchatek

    > Daj spokój, jesteś dzbanem, lemingiem i foliarzem, bo nie wierzysz w
    > szczepionki na covid.

    Nie ma żadnej pewności że faktycznie przeszedł covid (pomimo posiadania
    papieru). Tak samo ja prawdopodobnie miałem covid a z testu wynika że nie
    mam przeciwciał. Jak się weźmie szczepionkę, to ma się PEWNOŚĆ że ma się
    przeciwciała. To takie skomplikowane do wykoncypowania?

    > Gdyby wszyscy wierzyli i się zaszczepili, to
    > ograniczylibyśmy covid tak jak odrę, gruźlicę, ksztusiec...

    Oczywiście, szczepienia na powyższe choroby doskonale to pokazują, podobnie
    jak wyniki pokazują że ignorowanie szczepień przez "foliarzy" te choroby
    przywraca do społeczeństwa (bo zwiększa się ilość patogenu w
    społeczeństwie, w związku z tym łatwiej i silniej on atakuje ludzi podczas
    gdy nie robi tego gdy ludzie są zaszczepieni powyżej określonego poziomu --
    to jest elementarz).

    > Tak przy okazji, dlaczego szczepionki na grypę nie wyeliminowaly patogenu
    > i nie zmniejszyły jego mutogenności?

    Ponieważ nie są obowiązkowe i nie przekroczona została bariera odporności
    zbiorowej? Poza tym jakiej mutagenności?

    --
    Pozdor
    Myjk