  • Data: 2021-05-09 23:20:41
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 09 May 2021 22:00:14 +0200, Kubuś Puchatek

    > Skoro z testu nic nie wynika, to po co się testować?
    > A może coś wynika i po prostu nie miałeś covida a zwykłą grypę?

    To nie do mnie, tylko do najmundrzejszego w temacie Pete. To on twierdzi że
    miał, że już jest odporny i szczepionka jest mu nie potrzebna. I nie daje
    mu do myślenia że szczepionka nie bez powodu ma dwie dawki, a może nawet
    trzy (celem utrwalenia odporności, tudzież eliminacji patogenu z populacji
    czego nie osiagnie się odchorowując -- tak samo jak nie osiagnęło się
    odporności przy pospolitej grypie).

    > Nie wyłapałeś ironii. Uważam, że szczepienia na ospę, odrę, czy
    > Heinego-Medina są bardzo ważne.
    > Grypa? Już nie mam tej pewności.

    To ironia czy nie ironia? Skoro udowodnione jest że szczepionki działają na
    ospę itp. to czemu mają nie działać na grypę? Jedyna różnica jest taka, że
    szczepionka na grypę nie jest obowiązkowa i szczepi się tylko mały procent
    który nie chce chorować albo lepiej znosić, podczas gdy na inne choroby
    szczepi się obowiązkowo.

    > No właśnie, jakiej mutagenności (bo to zdanie to praktycznie cytat z
    > Twojej wypowiedzi)?

    To znowu pytanie do Pete, bo to on twierdzi że wirusy tak szybko mutują, że
    szczepionki przestają działać. Czy na grypę co roku trzeba wymyślać nową
    szczepionkę na zmutowany wirus? Nie, trzeba tylko dobrać szczepionkę na
    odpowiedni typ.

    --
    Pozdor
    Myjk