  • Data: 2021-05-10 13:19:13
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.05.2021 o 15:43, Ghost pisze:

    > Wiec sidzmy na dupiem, nie robmy nic nic bo quent gwarantuje, ze zmutuje
    > i ucieknie szczepionce.

    Ty rób sobie co tam chcesz ale ode mnie wara.
    Nadstawiasz się szprycy - Twoja sprawa.
    Ja uważam, że to głupie ale nie mam zamiaru Cię powstrzymywać.
    Jednego idioty mniej w razie czego.

    > Szczerze, to stopien zaufania do twojej wiedzy naukowej jest przyzerowy,
    > o ile nie ujemny.

    Zaufanie może być ew. zerowe.
    Ujemna może być wiedza jeśli jest zła.
    Oj głupiutkiś.

    > Tak, bo przechorowanie daje odpornosc na mutacje.

    Jeśli się ją przechoruje to owszem.
    Znów zaryłeś w glebę.
    Co za dzban :-/