    From: ddddddddddddd <d...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Szczepiliście się już?
    Date: Sun, 9 May 2021 21:44:06 +0100
    <60900fab$2$512$65785112@news.neostrada.pl>
    <609044d2$0$513$65785112@news.neostrada.pl>
    <60911537$1$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    <609129f6$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
    <60918230$1$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <6091c139$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
    <60928ae3$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <6092ec90$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <6096bd97$0$23915$65785112@news.neostrada.pl>
    <s76j9v$92r$2@dont-email.me> <1...@m...org>
    <X...@1...0.0.1>

    W dniu 09.05.2021 o 13:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Mam wrazenie ze nie da sie wiecznie drukować pieniedzy.

    myślę że jeszcze sporo czasu (w sensie minimum kilka lat) da się. Stracą
    na tym ci, którzy próbowali swoją pracą do czegoś dojść; zyskają ci,
    którym do szczęścia potrzebny jest netflix i dochód gwarantowany

    > Zwłaszcza ze te obecne obostrzenia to sa juz chyba tylko na papierze.
    > Troche osób pracuje zdalnie, duzo mniej korzystamy z restauracji,
    > basenów, siłowni, spa i ... ktos widzi jakies inne przejawy obostrzeń w
    > Polsce? (pomijam maseczki bo te ludzie stosuja w taki sposób ze moze
    > działaja w 20%)

    już nawet nie czytam, ale jakiś nagłówek mi się przewinął, że teraz
    nagle myjki będą się czuły bezpiecznie bez masek, ale w rękawiczkach

    > Reasumujac - ja przyjmuje zakład ze za rok pandemi nie bedzie, bedziemy
    > normalnie korzystać z restauracji, hoteli, jezdzic za granice a
    > ewentualnym jedynym jej przejawem bedzie dalsze zadłuzanie panstwa w
    > imie udawanej walki z pandemia.

    a moim zdaniem obostrzeń nie zniosą, a fale będą powracać - widzę w tym
    spory potencjał zarobkowy ;)

    Lukasz