    Subject: Re: Szczepiliście się już?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <s76j9v$92r$2@dont-email.me> <1...@m...org>
    <s79h9k$632$1@dont-email.me> <5k0c8vw23p7v$.dlg@myjk.org>
    <s7ai1o$gs4$1@dont-email.me> <1...@m...org>
    <s7bqsm$9i$1@dont-email.me> <609986b8$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
    <20210511091004.429750cc@mateusz>
    <609a4bea$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <609a6c4b$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <609a6dff$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <609aae5e$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <609adaa7$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    From: FEniks <x...@p...fm>
    Date: Wed, 12 May 2021 20:46:03 +0200

    W dniu 11.05.2021 o 23:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik FEniks x...@p...fm ...

    > A ja od miesiaca probuje przesunac termin szczepienia druga dawka AZ i
    > nie moge sie doprosić.

    Znaczy chcesz przyspieszyć? Może nie ma co się tak spieszyć. Lekarze
    (chyba za producentem) twierdzą, że najefektywniejszą odporność po AZ
    zyskuje się, jeśli drugą dawkę przyjmie się po 3 miesiącach. Wtedy jest
    ponad 80%. Dla porównania - po miesiącu 60%.

    > Co ciekawe - poinformowano mnie ze druga dawke musze przyjac tam gdzie
    > pierwsza. A ze w terminie drugiej dawki bede 400km dalej - nikogo nie
    > interesuje.
    > Zadziwiajacy jest ten system.

    A to prawda. Ja też chciałam na drugą dawkę pójść gdzie indziej i nie
    udało się. Ale nic to, obecnie jestem już po drugiej dawce Pfizera.
    Jeden dzień trochę gorszego samopoczucia, po pierwszej tylko lekki ból ręki.

    --
    Ewa