  • Data: 2021-09-09 23:06:16
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, 9 September 2021 at 22:55:27 UTC+2, r...@k...pl wrote:
    > Thu, 9 Sep 2021 11:31:15 -0700 (PDT), w
    > <3...@g...com>, a a
    dużo NOP-ów nie dało się dopisać.

    pacjentów, od jakiej szczepionki zmarli.

    COVID19 and Patient Died

    > Tutaj się śmieją z takich szurów, którzy przeklejają te pierdoły :D
    >

    > https://www.reuters.com/article/factcheck-vaers-deat
    hs-idUSL1N2LV0NY

> [...]
    > patient deaths" (here)."
    >
    > Fact Check-VAERS data does not prove thousands died from receiving COVID-19
    > vaccines
    >
    > VERDICT
    >
    > Misleading. This video takes VAERS death reports out of context to falsely
    > claim that thousands of U.S. vaccine recipients who died after getting the
    > vaccine died as a result of getting the vaccine.
    >
    > This article was produced by the Reuters Fact Check team. Read more about our
    > work to fact-check social media posts here .
    >

    > Czyli musisz niestety iść z tym na foliarskie fora :D
    a reuters to kto i co ma wspólnego z epidemiologią

    Czytać i naumieć się trza wpierw

    "
    What is VAERS?

    The U.S. Government collects reports of adverse health events that follow the
    administration of a vaccine. This database, called the Vaccine Adverse Event
    Reporting System (VAERS) is available for anyone to use.
    Why this site?

    MedAlerts offers an alternative to the official VAERS search engine, CDC Wonder. Both
    are built from the government's raw data, but MedAlerts has a better user interface,
    more powerful search capabilities, and more extensive reporting, making it the best
    VAERS search facility.
    ---

    KPW że VAERS prezentuje urzędowe, oficjalne dane rządowe USA nt. zgonów, a jedynie
    dodaje wlasny interfejs do wyszukiwarki

    Przecież jest to ta sama baza danych o zaszczepionych pacjentach, publikowana przez
    CDC

    Nie wiem dlaczego reuters wprowadza w bląd i jaki ma w tym interes, ale to mnie nie
    interesuje.

    Baza VAERS jest urzędowa, rządu Stanów Zjednoczonych, CDC

    A interfejs
    https://medalerts.org/
    https://www.medalerts.org/vaershttps://medalerts.org
    /db/findfield.php?TABLE=ON&GROUP1=AGE&EVENTS=ON&VAX=
    COVID19&DIED=Yes&V2OCHECKED=ON&V2OLOW=0&V2OHIGH=2
    jest przyjazny dla użytkownika, czyli łatwy do obsługi
    a kartoteki zmarłych pacjentów po szczepieniu sa identyczne, gdyż baza danych
    pochodzi od CDC