    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 10 Sep 2021 03:10:10 -0700 (PDT)
    <6...@g...com>
    <shep7a$614$1@dont-email.me>
    Subject: Re: Szczepiliście się już?
    From: a a <m...@g...com>

    On Friday, 10 September 2021 at 07:07:56 UTC+2, ddddddddddddd wrote:

    > nie ma sensu ich przekonywać.
    > Tej zakrzepicy musi być znacznie więcej, bo wśród znajomych tyle samo
    > osób ciężej przechodziło kowid (teraz trzeba mówić o tragedii kowidowej,
    > kiedyś by po prostu mieli cięższą grypę i dalej żyli by normalnie), co
    > miało zakrzepicę (która oficjalnie u nich nie wystąpiła - bo jaki
    > kowidianin powiąże paraliż jednej strony ciała i znaczne pogorszenie
    > wzroku ze szczepieniem niewiele wcześniej - po prostu nie widzi związku,
    > a wzrok się pogorszył nagle gdy założył nowe okulary)
    > Za to po drugiej stronie barykady - w UK stosuje się 45 cykli przy
> [...]

    ==Pierwsza strona twojego linku to pacjenci w wieku 85-99 lat (jedna osoba
    50-letnia).
    Nawet jeżeli zmarli po szczepionce (..), to wirus wykończyłby ich na pewno.

    Tutaj ujawnił się sposób myślenia medyka o seniorach,
    że zmarli, bo i tak by zmarli,
    czyli urzędowa eutanazja , bo sa nieprzydatni a generują koszty.

    Tyle , że w Stanach eutanazja jest karana tak jak zbrodnia, zabójstwo, łącznie z karą
    smierci, która jest wykonywana.

    I tam nikt nie powie, że zaszczepiłem seniora i zmarł, bo i tak by zmarł po
    zarażeniu.

    By nie zmarł, by żył, bo by się nie zaraził, gdyby nie zostal zarażony podstępnie.
    Bo w domach opieki nie było i nie ma wirusów, o ile ktoś z personelu ich nie
    sprowadzi .

    I był tenm personel pracujący jednoczesnie w szpitalu dla zakażonych i w domach
    opieki i roznosił zarazę w Szwecji., Niemczech, Stanach, Włoszech, Francji, Hiszpanii
    i stąd 90% seniorów zmarło w domach opieki bo tam była wylęgarnia wirusów, bo nie ma
    naturalnego przewietrzania sal przez otwieranie okien, ale wietrzy klima w obiegu
    zamkniętym z rekuperacją, a filtry rekuperacji nie eliminuja wirusa.

    To jest analogia do legionelizy i zarażenia wszystkich legionistów, którzy
    przyjechali na zjazd do hotelu.

    Ale tam był przeciwnik polityvczny, a w domach opieki brak agendy politycznej.

    A co do liczby cykli termocyklera w czasie testów PCR.

    To oczywiście liczba powinna być ograniczona z 45 do 30 i niżej, bo tylko wtedy wynik
    jest wolny od false positive.

    Ale to WHO ustaliła tak wysoki limit a kto ma dostęp do PCR i robil eksperymenty, że
    test PCR wykrywa wirusa w czystym i steryjnym płynie fizjologiocznym.

    Wynaslazca PCR, Noblista, wyraźnie zakazał używania PCR do poipulacyjnych badań na
    obecnośc wirusa, z uwagio na wadliuwośc metody diagnostycznej i uznał, że jedyna
    metodą jest badanie objawów klinicznych.

    Niestety zmarł w 2019 roku i forma kupiła prawa do PCR za 300 mln. $
    i skomercjalizowała wadliwe testy na caly świat.

    Gdyby tak testowano pacjentów podczas epiddemii grupy sprzed 30 lat, to by wykryto
    miliardy zarażonych bezobjawowców.