    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 10 Sep 2021 11:29:01 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Szczepiliście się już?
    From: a a <m...@g...com>

    On Friday, 10 September 2021 at 20:00:54 UTC+2, r...@k...pl wrote:
    > Fri, 10 Sep 2021 05:04:03 -0700 (PDT), w
    > <b...@g...com>, a a

    publikacji nt. covid19 w Nature nie masz, Sauci nie jestes, ministrem zdrowia nie
    jestes ani w Polsce, ani w Europie, szwedzkim epidemiologiem nie jesteś, w Instytucie
    Wirusologii w Wuhan nie pracujesz jako naukowiec, w WHO nie pracujesz,
    > Właśnie dlatego uczę się od mądrzejszych.
    >
    > A ty się uczysz od intelektualnej tępoty. No, ale każdy ma takie towarzystwo na
    > jakie zasługuje.
    > I to robią.
    > A od ciebie mądrzejsze są miliardy, więc nie próżnuj, tylko uważaj na lekcjach.
    Bardzo niemądry komentarz
    Szkoliłem się w Wuhan, szkolili mnie naukowcy z Instytutu Wirusologii w Wuhan,
    szkoliłem sie w WHO w Genewie, kursy zapobiegania covid19, kurs epidemiologii
    Poznałem wszystkich vipów od covid na świecie, od Sauciego po szwedzkiego
    epidemiologia, po ministrów zdrowia w Europie, po profesor Nietoperz z Wuhan, po
    Tedrosa z WHO, producenta szczepionki Pfizera, producenta AstraZeneca z Indii z Serum
    Institute of India, diagnostów coronawirusa ze śliny z Izraela, wykrywanie
    koronawirusó ze ścieków ze Stanów i z Glasgow, Donalda, Johnsona
    Wynalazcy testu PCR, Noblisty, nie zdążyłem bo zmarł w 2019 roku.

    Wymień jakiegoś vipa z branży to go poznam za godzinę.

    Wszystkich najmądrzejszych na świecie poznałem, ale ciebie na liście nie było