  • Data: 2014-08-28 11:26:12
    Temat: Re: Szklarnia i pompa ciepła
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 28 sierpnia 2014 09:58:28 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > Wg mnie - przesadzasz z obawami :)

    Mozna zrobic byle jak i liczyc ze bedzie dzialac ;) Ja wole zrobic tak zebym
    mial pewnosc ze DZ przezyje dluzej niz postoi caly dom :-)

    A przy okazji - skad pewnosc, ze szklarnia da wiecej energii niz gdyby
    slonce swiecilo bezposrednio w grunt? W przypadku szklarni - slonce nagrzewa
    powietrze, a dopiero powietrze - grunt. Przy tym sa bardzo duze straty bo
    nagrzane powietrze unosi sie i przy chlodnych szybach - ochladza sie.
    Czyli sporo energii ktora dostarczylo slonce ucieka na boki. To juz
    lepiej zamiast szklarni byloby polozyc czarna folie na gruncie ;) Efekt
    tak samo slaby :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.