  • Data: 2014-08-28 15:12:37
    Temat: Re: Szklarnia i pompa ciepła
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 28 sierpnia 2014 13:56:06 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:

    > Nie truj, Adasiu. Przecież napisałem o MOCY a nie pojemności cieplnej, co

    Nie krec, pomyliles sie w tak oczywistej sprawie :)

    > Ja poczekam aż uwzględnisz wszystkie zmienne i się odniesiesz. Podpowiem

    ROTFL. Kawa na lawe pokazalem, ze ten system nie ma prawa dzialac, nie trzeba
    niczego dalej drazyc ani zadnych zmiennych uwzgledniac - 500m3/h nie jest
    w stanie przeniesc wiecej niz 2,5kW mocy - a co dopiero 5kW i tylko tyle
    wystarczy zeby pokazac jakim jestes Macierewiczem w swiecie chlodnictwa :))

    Dobra, niech bedzie ten EOT - rzeczywiscie nie masz zielonego pojecia o
    fizyce i matematyce to z czym tu dyskutowac..
    pozdr.

    --
    Adam Sz.