  • Data: 2014-09-05 15:04:30
    Temat: Re: Szklarnia i pompa ciepła
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 5 września 2014 10:21:11 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > To jest niewazne

    Przez lata sporów tutaj rozzpisywałes i wyliczałeś jak to went mech jest opłacalna a
    teraz został tylko komfort.
    Ja nie mam went mech i mam tak samo jak piszesz- w mokrych gaciach nie chodzę, dusić
    się nie duszę. Kubatura robi swoje.
    Ty z żoną +pies w swoich pewnie prawie 1000m3 nawet przy wyłączonej went mech i braku
    went grawitacyjnej szybko byście się nie udusili.
    Zresztą sam gdzies tam wyżej piszesz że okna otwarte całe lato itp więc i went mech
    zbytweczna w tym czasie.