    From: Dy <d...@m...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Szklo hartowane do lazienki
    Date: Wed, 14 Apr 2010 12:52:27 -0700 (PDT)

    > Ja Ci nie pomoge bo na tym sie nie znam - tez bede niedlugo szukal
    > kogos kto mi zrobi takie szklane drzwi tylko ja chce otwierane w taki
    > dziwny sposob do srodka na sciane :)

    To inaczej niz maja wszyscy :)

    > E jaki syfon - syfon masz juz w samym odplywie! Sa odplywy wysokosci
    > nawet 5cm. Ja mam standardowy - ma wys. 12cm (bodaj ECO - sprzedaje je
    > m.in. castorama ale na allegro bylo taniej :) U mnie problemu nie bylo
    > bo nizej jest piwnica wiec puscilem w piwnice i tam mam blisko pion :)

    Zaszalec to ja nie moge, jest juz wylewka a nizej juz sasiad. Musze
    szukac czegos o jak najmniejszej wysokosci bo inaczej podniesie mi
    cale podlogi, a te chce miec wszystkie na takim samym poziomie.
    Generalnie glupio by to wygladalo gdyby w lazience podlogi byly wyzej
    niz w przedpokoju.

    > Sprawdza sie wysmienicie - narazie nie mam drzwi i kapie sie bez nich
    > i nie ma problemu - troche zawsze nachlapie ale tyle ze raz mopem
    > przejade i jest sucho. Sam odplyw sciaga wszystko bez najmniejszego
    > problemu - a kapie sie z deszczownica + prysznicem recznym wiec troche
    > tej wody tam leci.
    > Adam Sz.

    Widocznie masz duza lazienke, zanim doleci do przecileglej sciany
    zdazy odparowac :)
    Ja tak dobrze nie mam, kazdy centymetr na wage zlota (tak mniej
    wiecej).
    Jaka masz deszczownice? tez chcialbym ale to cholerstwo drogie jak
    cholera i boje sie ze zaleje cala lazienke. Mam na mysli taka
    prostokontna wmontowana w suficie. Wiec pewnie skonczy sie na okraglej
    talerzowej. Co z tym parowaniem nie masz problemu z wentylacja?

    Pozdrawiam
    Dy