  • 1. Data: 2010-04-14 13:50:55
    Temat: Szklo hartowane do lazienki
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    Potrzebuje zamowic szklo hartowane do kabiny prysznicowej (proste) czy
    ktos wie gdzie takie rzeczy sie zamawia?

    Pozdrawiam
    Dy

  • 2. Data: 2010-04-14 14:20:47
    Temat: Re: Szklo hartowane do lazienki
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 14 Kwi, 15:50, Dy <d...@m...com.pl> wrote:
    > Potrzebuje zamowic szklo hartowane do kabiny prysznicowej (proste) czy
    > ktos wie gdzie takie rzeczy sie zamawia?

    U kazdego porzadnego szklarza :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2010-04-14 14:50:42
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > U kazdego porzadnego szklarza :)
    > pozdr.
    >
    > --
    > Adam Sz.

    Tak po prostu. Dzieki

    Pozdrawiam
    Dy

  • 4. Data: 2010-04-14 15:08:15
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    Dorzucę jeszcze jedno pytanie moze bedziesz wiedzial.
    Jak najlepiel zamontowac taka szybe: na calej wysokosci tafli 5-10 cm
    ocinek "zamurowac" czy uzyc jakichs uchwytow?

    wygladloby to mniej wiecej tak:

    A B A
    ___ ______ ___

    A - to szklo
    B - drzwi szklane

    A musi byc przymocowane jakos do sciany. Jedna sciana jest zelbetonowa
    (konstrukcyjna) a druga zwykla dzialowa. Moge dostawic jakis maly
    fragment murku po obu stronach do zamocowania tych szyb tylko jakiej
    dlugosci min. to powinno byc. I jak to polaczyc z obu typami murow?
    Jak wymuruje same cegly bez przewiazania to chyba sie przewroca.

    wygladaloby to wtedy tak:

    C A B A C
    =___ _______ ___ =

    C - murek z np. cegly

    Pozdrawiam
    Dy

  • 5. Data: 2010-04-14 16:57:24
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Użytkownik "Dy" <d...@m...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >Jak najlepiel zamontowac taka szybe: na calej wysokosci tafli 5-10 cm
    >ocinek "zamurowac" czy uzyc jakichs uchwytow?

    Mam podobnyt patent tylko u mnie w ogole niebedzie drzwi ani stricte
    brodzika. Wymyslilem sobie, ze do posadzki mozna przykrecic lub przykleic
    klejem do szyb samochodowych czy innym ceownik aluminiowy i wkleic w niego
    szybe a na gorze przymocowac specjalnymi drazkami z uchwytami. Jest takie
    cos do kupienia. U Ciebie mozna by zastosowac ceowniki przymocowane do
    sciany i wklejenie w nie szyby.

    Pozdro.. TK

  • 6. Data: 2010-04-14 18:24:33
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > Mam podobnyt patent tylko u mnie w ogole niebedzie drzwi ani stricte
    > brodzika.

    Rozumiem ze odplyw jakis bedzie - w posadzce? tez o takim rozwiazaniu
    myslalem ale podobno trzeba robic syfon. problem w tym ,ze nie bardzo
    mam mozliwosc podnoszenia poziom podlogi dlatego bedzie zamontowany
    brodzik o bardzo niskim odplywie.
    Domyslam sie ze pod prysznic bedziesz wchodzil z boku. Jak to sie
    sprawdza, nie wylatuja za duzo wody?

    >Wymyslilem sobie, ze do posadzki mozna przykrecic lub przykleic
    > klejem do szyb samochodowych czy innym ceownik aluminiowy i wkleic w niego
    > szybe

    Jakiej wysokosci ten C-ownik zastosowales? Silikon wystarczy do
    uszczelnienia tego i jak to zrobic zeby estetycznie wygladalo to
    jakos?

    >a na gorze przymocowac specjalnymi drazkami z uchwytami. Jest takie
    > cos do kupienia. U Ciebie mozna by zastosowac ceowniki przymocowane do
    > sciany i wklejenie w nie szyby.
    > Pozdro.. TK

    Czyli u Ciebie szyba nie dochodzi do samego sufitu, jak to sie
    sprawdza?
    W lazience masz jakis wentylator czy zwykly czy zwykla wentylacja
    grawitacyjna?

    Sorry, zasypalem Cie pytaniami ale wlasnie robie jakies plany i nie
    chcialbym na tym etapie popelnic jakiegos bledu. Pozniej moze droga
    kosztowac ich naprawienie.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 7. Data: 2010-04-14 19:06:25
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 14 Kwi, 20:24, Dy <d...@m...com.pl> wrote:
> [...]

    Ja Ci nie pomoge bo na tym sie nie znam - tez bede niedlugo szukal
    kogos kto mi zrobi takie szklane drzwi tylko ja chce otwierane w taki
    dziwny sposob do srodka na sciane :)

    > Rozumiem ze odplyw jakis bedzie - w posadzce? tez o takim rozwiazaniu
    > myslalem ale podobno trzeba robic syfon. problem w tym ,ze nie bardzo

    E jaki syfon - syfon masz juz w samym odplywie! Sa odplywy wysokosci
    nawet 5cm. Ja mam standardowy - ma wys. 12cm (bodaj ECO - sprzedaje je
    m.in. castorama ale na allegro bylo taniej :) U mnie problemu nie bylo
    bo nizej jest piwnica wiec puscilem w piwnice i tam mam blisko pion :)
    Sprawdza sie wysmienicie - narazie nie mam drzwi i kapie sie bez nich
    i nie ma problemu - troche zawsze nachlapie ale tyle ze raz mopem
    przejade i jest sucho. Sam odplyw sciaga wszystko bez najmniejszego
    problemu - a kapie sie z deszczownica + prysznicem recznym wiec troche
    tej wody tam leci.

    [...]
    > Czyli u Ciebie szyba nie dochodzi do samego sufitu, jak to sie
    > sprawdza?

    A w przypadku zwyklej kabiny to jak jest? :) Szklo ma te 2 - 2,1m i
    tyle, wiecej nie trzeba :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 8. Data: 2010-04-14 19:52:27
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > Ja Ci nie pomoge bo na tym sie nie znam - tez bede niedlugo szukal
    > kogos kto mi zrobi takie szklane drzwi tylko ja chce otwierane w taki
    > dziwny sposob do srodka na sciane :)

    To inaczej niz maja wszyscy :)

> [...]
    > m.in. castorama ale na allegro bylo taniej :) U mnie problemu nie bylo
    > bo nizej jest piwnica wiec puscilem w piwnice i tam mam blisko pion :)

    Zaszalec to ja nie moge, jest juz wylewka a nizej juz sasiad. Musze
    szukac czegos o jak najmniejszej wysokosci bo inaczej podniesie mi
    cale podlogi, a te chce miec wszystkie na takim samym poziomie.
    Generalnie glupio by to wygladalo gdyby w lazience podlogi byly wyzej
    niz w przedpokoju.

> [...]
    > przejade i jest sucho. Sam odplyw sciaga wszystko bez najmniejszego
    > problemu - a kapie sie z deszczownica + prysznicem recznym wiec troche

    Widocznie masz duza lazienke, zanim doleci do przecileglej sciany
    zdazy odparowac :)
    Ja tak dobrze nie mam, kazdy centymetr na wage zlota (tak mniej
    wiecej).
    Jaka masz deszczownice? tez chcialbym ale to cholerstwo drogie jak
    cholera i boje sie ze zaleje cala lazienke. Mam na mysli taka
    prostokontna wmontowana w suficie. Wiec pewnie skonczy sie na okraglej
    talerzowej. Co z tym parowaniem nie masz problemu z wentylacja?

    Pozdrawiam
    Dy

  • 9. Data: 2010-04-14 20:47:29
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 14 Kwi, 21:52, Dy <d...@m...com.pl> wrote:

    > To inaczej niz maja wszyscy :)

    No.. Tzn. ja nie chce otwierane do srodka, a takie bardziej przesuwne,
    w troche nietypowy sposob - nie wiem jak to opisac :-) W kazdym razie
    stojac w kabinie naprzeciwko drzwi - lapiesz je za uchwyt (z lewej) i
    przesuwasz na sciane (z prawej), a one robia myk-cyk, czary-mary,
    obrot w powietrzu i sa na scianie w srodku kabiny po Twojej prawej
    stronie (a Ty sie nie musisz wogole odsuwac - poprostu otwieranie /
    zamykanie nie zajmuje miejsca w kabinie ;)

    > Widocznie masz duza lazienke, zanim doleci do przecileglej sciany
    > zdazy odparowac :)

    Sama wneka z prysznicem ma 100 x 120cm :)

    > Jaka masz deszczownice? tez chcialbym ale to cholerstwo drogie jak

    Ja mam taki panel caly (ze szczotkowanej nierdzewki) z deszczownica u
    gory - same dysze z deszczownicy nie sa znowu az tak wielkie - pole
    jakies 25x20cm. Ale fajnie daja :-)

    > cholera i boje sie ze zaleje cala lazienke. Mam na mysli taka
    > prostokontna wmontowana w suficie. Wiec pewnie skonczy sie na okraglej
    > talerzowej.

    E, na szczescie mamy przeciez grawitacje i woda na pewno poleci zawsze
    w dol :-)

    > Co z tym parowaniem nie masz problemu z wentylacja?

    Docelowo bedzie wentylacja z reku. Reku juz nawet wisi ale nie mam
    jeszcze kanalow pociagnietych :-) Praktycznie jestem wiec poki co na
    wentylacji "grawitacyjnej" z tym ze w lazience nie mam zadnego kanalu.
    Ale jest tam dziura w stropie na gore, w ktorej niedlugo bedzie kanal
    wyciagowy z anemostatem. Wentylacja jest, bo widac ze ta dziura
    "wyciaga" ostro pare. Ja sie lubie kapac dlugo i w goracej wodzie -
    czasem jak wychodze po 20 minutach to wszystko jest totalnie
    zaparowane, z zaparowanych luster scieka woda etc. Otwieram potem
    drzwi na 10-15 min i wszystko wraca do normy. To bedzie fajny test dla
    wentylacji mechanicznej - takie "przed" i "po" :-) Bede ta wentylacje
    odpalal niedlugo (tylko skoncze sufity i 400m ogrodzenia wogol
    domu ;DDD
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 10. Data: 2010-04-14 22:26:21
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Uzytkownik "Dy" <d...@m...com.pl> napisal w wiadomosci
    u.googlegroups.com...

    > To inaczej niz maja wszyscy :)

    Adam specjalnie tak wymyslil, bo jak wejdzie z zona to nie chce zeby mu za
    szybko uciekla. :-DDD

    Pozdro.. TK