  • 1. Data: 2010-04-13 19:48:40
    Temat: Świetlówki energooszczędne
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Niedawno produkowałem się tu z moimi żalami na temat tego "epokowego
    wynalazku".
    Dziś wpadł mi w ręce test http://tinyurl.com/ya669g7
    Chyba trzeba będzie dokupic jeszcze parę żarówek na zapas i poczekać, aż
    technika dojrzeje do tego, co już teraz bełkoczą marketingowcy.
    Jacek

  • 2. Data: 2010-04-13 20:08:37
    Temat: Re: Świetlówki energooszczędne
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 13 Kwi, 21:48, "Jacek" <n...@w...pl> wrote:
> [...]
    > Chyba trzeba będzie dokupic jeszcze parę żarówek na zapas i poczekać, aż
    > technika dojrzeje do tego, co już teraz bełkoczą marketingowcy.

    Stara prawda: Skoro to takie dobre to dlaczego obowiazkowe?
    Tyle sie ludzie na temat swietlowek produkuja a wniosek jest
    relatywnie prosty do osiagniecia.
    Tych zarowek to bedziesz musial duzo kupic bo regulacje sa dosyc
    trwale. Mysl nad przesiadka na halogeny...

    --
    Lukasz Sczygiel