  • 1. Data: 2010-04-13 17:53:55
    Temat: grzejniki viessman - opinie
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    jak wyglada kwestia jakosci grzejnikow viessmana?
    sensowna to firma czy tez jakosc gorsza niz np. purmo?

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 2. Data: 2010-04-15 16:32:40
    Temat: Re: grzejniki viessman - opinie
    Od: "Art" <s...@o...pl>

    Uzytkownik "Cyb" <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> napisal
    w wiadomosci news:rrb9s5tltm7k02de6onaou22lpq6kil2ot@4ax.com...
    > jak wyglada kwestia jakosci grzejnikow viessmana?
    > sensowna to firma czy tez jakosc gorsza niz np. purmo?

    Podobno za najlepsze uchodza niemieckie grzejniki firmy KERMI X2
    charakteryzuja sie lepszym promieniowaniem ciepla i nie ogrzewaja sciany
    ceny katalogowe zapieraja dech w klatce piersiowej ale na Allegro mozna je
    kupic z rabatem jaki maja instalatorzy /rabat 44 a nawet 50%/ Ja wlasnie
    takie kupilem. Cenowo po rabacie wychodza porównywalnie z Purmo.

    Art