  • 1. Data: 2010-04-14 07:54:05
    Temat: System inteligentnego domu
    Od: "Ingenium-system" <b...@e...pl>

    Szanowni forumowicze,

    Na łamach tego forum chciałbym zainteresować Państwa problematyką systemu
    tzw. "inteligentnego domu" w oparciu o rozwiązania hiszpańskiej firmy
    INGENIUM.

    Firma INGENIUM rozpoczyna działalność na terenie Polski, w związku z
    powyższym poszukuje partnerów (m.in. projektantów, instalatorów,
    integratorów) chętnych nawiązać współpracę w zakresie wdrażania systemu
    inteligentnego domu w oparciu o rozwiązania firmy INGENIUM.

    Zapraszam wszystkich zainteresowanych do lektury materiałów zamieszczonych
    na naszej stronie http://www.ingenium-system.pl.

    Osobom zainteresowanym tą problematyką służymy wszelką dostępną informacją i
    pomocą.

    Mamy nadzieję, iż na łamach tego forum uda nam się przedstawić zalety tego
    systemu, w związku z tym serdecznie zapraszam do dyskusji w niniejszym
    wątku.

    Z poważaniem
    Piotr Piwowoński

  • 2. Data: 2010-04-14 07:57:53
    Temat: Re: System inteligentnego domu
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ingenium-system" <b...@e...pl> napisał w
    wiadomości news:hq3sb4$kav$1@inews.gazeta.pl...
    > Szanowni forumowicze,
    >
    > Na łamach tego forum chciałbym zainteresować Państwa problematyką systemu
    > tzw. "inteligentnego domu" w oparciu o rozwiązania hiszpańskiej firmy
    > INGENIUM.
    Ale juz nasz tym "zainteresowywałes" kilka tygodni temu.

    Krzysiek

  • 3. Data: 2010-04-14 10:15:48
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On 14 Kwi, 09:54, "Ingenium-system" <b...@e...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Mamy nadzieję, iż na łamach tego forum uda nam się przedstawić zalety tego
    > systemu, w związku z tym serdecznie zapraszam do dyskusji w niniejszym

    fajnie , szukam malego urzadzenia ktore mozna wpiac jako adapter w
    zarowke o koncowce GU10.
    Adapter ten mialby zadanie wykrywac ruch jak czujka alarmowa i
    zalaczac swiatlo.Kat widzenia 360 stopni oraz dodatkowo aktywowac sie
    po zmoroku.
    Jesli macie cos takiego w przystepnej cenie i malych wymiarow to
    kupuje.

  • 4. Data: 2010-04-14 10:27:02
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    j.googlegroups.com...

> [...]
    >po zmoroku.
    >Jesli macie cos takiego w przystepnej cenie i malych wymiarow to

    W Biedronce lezało ostatnio pełno czegoś podobnego tylko do zwykłych
    żarówek. Na GU10 jednak nie widziałem.
    Kosztowało chyba 14zł

    Krzysiek