  • Data: 2018-08-19 23:27:31
    Temat: Re: Szliferka kątowa, jako stołowa
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I to ma byc powod zeby przy szlifowaniu nie uzywac wysokich obrotow? Jak ktos jest
    pizda to zadnego narzedzia mu nie wolno dawac. Pewno rocznie jest sporo przypadkow ze
    ktos sobie wkreci palca w reczna maszynke do miesa. Jak bys ty wkrecil w reczna
    maszynke do miesa palca to tez bys twierdzil ze maszyki sa zle? Nieustajaca cos
    szlifuje na szlifierce. Male rzeczy tez. Kiedys w przeszlosci szlifierka troche mi
    palce porysowala. Od tamtej pory nie trzymam malych detali w palcach. Po wymianie
    tarczy zawsze przykrecam oslony i zawsze szlifuje w czyms co zabezpiecza oczy.

    Nie wszyscy są takimi geniuszami jak ty co to potrafią upiec chleb bez
    dodatku wody w maszynce, która się rozgrzewa do 10'C i uważają
    wszystkich za idiotów, którzy nie potrafią posługiwać się narzędziami i
    doszukują się rzekomo tylko wydumanych niebezpieczeństw.

    Ty, jedyny fachowiec od wszystkiego jesteś jedynym autorytetem na Ziemi.
    Tak ci się przynajmniej wydaje, a tak naprawdę to pierdolisz takie
    głupoty, że aż strach to czytać, bo działasz ludziom na szkodę.