  • Data: 2019-11-22 22:54:00
    Temat: Re: TEST - przepraszam
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-11-22 o 13:36, collie pisze:

    > Gdybyś był weteranem Usenetu, to nie cytowałbyś całego
    > Internetu do prostej odpowiedzi, bo zasady cytowania
    > ujęte są też w netykiecie. Ale w internetach możesz
    > być wszystkim, choć w realu jesteś głupkiem z papierami
    > na kocioł. Żółtymi.

    Ty natomiast  jesteś za głupi, aby zdać egzaminy i zdobyć "żółte
    papiery", które uprawniają do zajmowania się urządzeniami i instalacjami
    gazowymi.

    O takie:

    http://www.serwis-piecykow.pl/images/uprawnienia-gaz
    owe-sep3.jpg

    http://www.serwis-piecykow.pl/images/uprawnienia-gaz
    owe-sep4.jpg

    Żeby ci było jeszcze głupiej to ci podpowiem, że posiadam takie
    książeczki z literkami E oraz D, bez ograniczeń.

    Uważasz się za błyskotliwego, ale jak widać jesteś zbyt głupi, aby mnie
    ośmieszać.