  • Data: 2022-09-14 18:37:11
    Temat: Re: Tańszy prąd dla tych, co gaszą światła
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 14 Sep 2022 07:41:55 +0200, w <tfrpj2$akv$2$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

    > Jakiś związek z tym o czym pisałem?
    > https://elektrowoz.pl/magazyny-energii/jaki-jest-sla
    d-emisyjny-przy-produkcji-ogniw-li-ion-ile-powstaje-
    co2-przy-produkcji-1-kwh-baterii-opracowanie/

    Niezłe bajki. Podoba mi się założenie zerowego śladu emisyjnego materiałów do
    produkcji ogniw. Bo przecież one same się wydobywają i dojeżdżają do fabryki
    ogniw. Ekologicznie oczywiście! Dopiero tam powstaje ślad emisyjny.