  • Data: 2022-09-15 11:17:00
    Temat: Re: Tańszy prąd dla tych, co gaszą światła
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15-09-2022 o 11:11, WS pisze:

    > A jaką temp. ma mieć np. ściana wewnętrzna, strop , jak wokól non-stop

    Tłumaczę, ze nie non-stop.
    Już nie mówiąc o tym, że z drugiej strony ściany jest np. -20, a
    ocieplenie wszystkiego nie zaizoluje.

    >jest 20 stopni?

    Powierzchnia wewnętrzna 20 stopni.
    A środek - zależy od tego jakie temperatury były wcześniej.

    Jak wyłączysz grzanie, to temperatura szybko spadnie do np. 18 czy 17 -
    obstawiam że to jest bardziej zbliżone do temperatury ściany.

    Ale chodziło o udział promieniowania przy ogrzewaniu wodnym.
    Czyli czegoś co przy powietrznym nie występuje.
    A to ono głównie nagrzewa ściany, podłogi i stropy.