  • Data: 2022-09-15 11:11:32
    Temat: Re: Tańszy prąd dla tych, co gaszą światła
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 15 września 2022 o 10:57:25 UTC+2 Cavallino napisał(a):

    > Nie ma reguły.
    > Ja mam cwu, a grzanie wyłączone.
    > A poprzez ogrzewanie rozumiem pracę całego układ CO, a nie jego
    > niewielką część (kocioł w trybie grzania cwu).

    U mnie nie ma sensu wyłączać, tzn. ustawienie 19 na termostacie jest OK na cały rok.
    Powyżej 19 (lato) po prostu nic poza CWU nie włącza się ( pompa CO)
    Jest tylko ten tryb "lato" o którym może niejasno wspominalem - rozni sie tylko
    traktowaniem ciepla resztkowego z grzania CWU albo w komin (bo goraco i nie chce
    jeszcze dogrzewac), w sezonie grzewczym w grzejniki (granice temp. zewnetrznej trybu
    lato mozna ustawic, np. na 15 stopni). Raz się ustawia i zapomina...

    > Owszem.
    > Ale minimalnie.
    > I pewno mocno powierzchniowo.
    > Zależy co, ale przy wodnym raczej się mylisz.

    A jaką temp. ma mieć np. ściana wewnętrzna, strop , jak wokól non-stop jest 20
    stopni?