  • Data: 2012-05-08 21:15:18
    Temat: Re: Taśmy LED
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W lipcu 2007 roku w moim rodzinnym domu podpiąłem lampke z LED-ową bezpośrednio do
    sieci (tzn bez żadnych tranformatorów).

    LAMPKA pali sie nonstop do dzisiaj (mam zamontować wyłącznik przy najbliższej
    awarii).

    Są ciepłe (czy to znaczy że sie grzeją ? )

    ps
    Taka mała ciekawostka. Dom jest drewniany. Lampka jest przymocowana w odległości
    mniejszej niż 10 cm od drzwi które mają samodomykacz wiec czasami pojawiają sie tam
    duże drgania.