eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieTelefon stacjonarny - przeniesienie do innego operatora › Re: Telefon stacjonarny - przeniesienie do innego operatora
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Telefon stacjonarny - przeniesienie do innego operatora
    Date: Wed, 16 Sep 2015 18:05:08 +0200

    Pan Jacek napisał:

    > Dzięki wielkie! Już wiem, gdzie szukać.

    Jeszcze takie coś znalazłem -- http://dialgizmo.com -- gotowy produkt,
    dokładnie taki jak potrzeba, żeby skorzystać z dowolnej bramki VoIP
    albo GSM. Za jedyne 40 dolarów. Co nie jest dużo kasy, choć wartość
    części na takie cóś, to ze dwa dolce. Ale że komuś się chciało to
    zrobić i słać z Australii na cały świat -- to mu się należy (tak przy
    okazji, to Collins Street w Melbourne dość dobrze kojarzę).

    Inna sprawa, że kręcenie tarczą dzisiejszych dziewięciocyfrowych
    numerów przyjemne nie jest. Nie wiem jak starsza osoba to znosi.
    W Halonecie (i u innych takich operatorów) można ustawić skrócone
    numery. Stworzyć tym samym alternatywny świat, opisać telefony
    krewnych i znajomych innymi numerami, na przykład pięciocyfrowymi,
    żeby było jak przed wojną.

    Jarek

    --
    Lecz dokładniej informować babci nikt nie spieszy,
    po co babcię denerwować, niech się babcia cieszy.