eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieTelefon stacjonarny - przeniesienie do innego operatora › Re: Telefon stacjonarny - przeniesienie do innego operatora
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Telefon stacjonarny - przeniesienie do innego operatora
    Date: Sat, 19 Sep 2015 22:49:23 +0200

    Pan janusz_k napisał:

    > Można jeszcze prościej, dać Voip-a i tel bezprzewodowy, one mozna
    > zaprogramować na wybieranie jednym klawiszem, naciska numer np:1 i
    > słuchawka wybiera numer, prostsze w obsłudze niż kręcenie tarczą.

    To ma być dla starszej osoby, o czym było na wstępie. A gerontologia
    stosowana w takich przypadkach mówi, że nie o to chodzi, by było
    "prostsze w obsłudze", tylko "żeby było tak samo jak było". I ja
    to dobrze rozumiem, znam ten problem. Można zaprogramować biurkowy
    telefon z klawiszami funkcyjnymi i je podpisać imionami członków
    rodziny. Można w komórce, takiej dla seniorów z wielkimi przyciskami,
    zaprogramować skrócone wybieranie jednym klawiszem. Ale nie, starsza
    pani będzie za każdym razem wstukiwać długie ciągi cyferek, które ma
    zapisanie w kajeciku. Tu dochodzi jeszcze jeden problem -- w porę nie
    zamieniono telefonu z tarczą na taki z klawiszami, a teraz jest na to
    za późno.

    Jarek

    --
    Żył był Tutko Jan | Żył lat prawie sto