  • Data: 2019-10-12 11:40:57
    Temat: Re: Termet Gold ciepła woda użytkowa
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 12 Oct 2019 10:19:44 +0200, Uzytkownik <a...@s...pl>
    wrote:
    > Zrobiłeś choć jedną instalację w swoim życiu? Jestem przekonany, że
    > nie,
    > bo gdybyś zrobił to wiedział byś, że nie da się poskręcać
    > instalacji w
    > taki sposób, aby nie cofać ani jednego gwintu. W tym przypadku
    > jakiekolwiek cofnięcie gwintu niszczy taśmę teflonową i zmusza do
    > rozkręcenia połączenia i ponownego nawinięcia.

    Tak oczywiście, tylko tyś fachowiec, tylko tyś najwyższy i jedyny
    robiący instalacje.
    Zrobiłem kilka instalacji w różnych systemach, które były popularne w
    przeciągu ostatnich 30 lat.
    Wracając do teflonu, wielokrotnie zdarzało mi się cofać z teflonem i
    nierzadko cofnięta nie przeciekała, cuda panie. Nawet robiłem testy
    ile cofniec powoduje przeciek, średnio wychodzilo 3 na 10. Więc to
    nie jest tak, że każde cofnięcie niszczy wszystkie warstwy teflonu
    powodując nieszczelność.

    > Jeżeli chodzi o tą taśmę silikonową Facot firmy Prandelli to używam
    > jej
    > od kilku lat jak tylko pojawiła się w Castoramie i zawsze kilka
    > rolek
    > trzymam w walizkach do najtrudniejszych zadań, zwłaszcza tam, gdzie
    > nie

    No proszę, najpierw stwierdzasz ex cathedra, że się "nie nadaje bo
    powoduje korozje" a potem przyznajesz po cichu, że wstydliwe ukrywasz
    na dnie walizki kilka rolek bo jednak najlepsza. :)

    --
    Marek