  • Data: 2016-09-21 20:26:37
    Temat: Re: To i ja się pochwalę
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotrek pisze tak:

    > O tym nie pomyślałem :-(
    >
    > Rzeczywiście trzeba było przynajmniej jakiś jeden pokój na
    > poddaszu zostawić. I co teraz? Jak żyć? ;-)

    To już teraz wiem dlaczego mój sąsiad ma nie wstawione te kute kwiaty
    pomiedzy słupki ogrodzenia. Widać strasznie postępowy gościu.
    Król relaksu. Nawet nie zagradza zasiekami swojego BMW. Można połazić
    wokoł domu jak w Norwegii.

    --
    Piter

    Na czym polega remont generalny domu w Anglii?
    Na wymianie wszystkich dywanów.