    From: Kadar <o...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: To takie wkurzajace
    Date: Sun, 6 Feb 2011 12:52:04 -0800 (PST)

    On 6 Lut, 21:21, M <M...@o...pl> wrote:

    > Montażysta kuchni tak. Duża firma działa inaczej. Moim zdaniem nie ma
    > żadnego znaczenia, czy zapłacił przed, czy po. Umowa wiąże obie strony.

    Wreszcie ktos zalapal.

    > Rozważmy scenariusz płacenia po. Firma chce mu przywieźć meble a Kadar
    > stwierdza, żeby spadali na drzewo, bo źle wymierzyli. Jest pat, ponieważ
    > Kadar nie może zamówić drugiej kuchni w innej firmie, bo ma umowę z tą.
    > A ci mają meble wg złożonego projektu. Jak nie pozwoli zamontować to
    > (zgodnie z umową - a zapewne jakiś taki zapis mają) - zaczną naliczać
    > odsetki i opłaty za magazynowanie.

    Ty na pewno jestes prawnikiem, za inteligentny.

    > Dokładnie - trzeba sprawdzić, co jest w zamówieniu. Mnie ciągle ciekawi,
    > kto dokonywał pomiarów.
    > M.

    Jak myslisz jak to wyglada w porzadnych firmach? Klient nie dotyka sie
    niczego opisuje swoja wizje (nie mylic z projektem) a reszta nalezy do
    producenta.
    Firma dokonywala pomiarow, spradzala i zatwierdzala. Ja nawet niczego
    nie musialem zatwierdzac.
    Ale do sadu mnie nie zaciagniesz bo ja chce mic kuchnie a nie
    proces :-)

    KADAR