  • Data: 2015-05-29 15:36:54
    Temat: Re: Trawnik, chwasty i chemia
    Od: twistedme <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-05-29 o 15:08, Adam Sz. pisze:
    > W dniu piątek, 29 maja 2015 14:44:06 UTC+2 użytkownik Kżyho napisał:

    Ja kosze ALKO 520 SILVER BR - kosztowala prawie
    > 2 kola ale robi robote jak szalona :-)

    A, to rzeczywiście, tu się zgodzę, brak kabla i częste koszenie może
    znacznie przyspieszyć.

    Kiedyś kilka razy kosiłem bez kosza i bez wątpienia było dużo, dużo
    szybciej, ale mimo, że moja kosiarka ma niby tę funkcję mulczowania, to
    jakoś wkurzała mnie ta rozrzucona trawa (mino, że bardzo drobna).