  • Data: 2009-01-02 20:29:48
    Temat: Re: Trwałość domów gotowych
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To chyba slabo znasz alarmy :) przeciecie przewodow do
    > czujki/manipulatora/syreny - owszem powoduje alarm. Ale przeciecie
    > połączen wewnątrz centralki - już niekoniecznie. Za to proba dostania sie
    > do centralki poprzez otwarcie drzwiczek powoduje alarm - tak jest w Satelu
    Przecieź nigdzie nie napisałem, że znam alarmy dobrze :)

    Ale do rzeczy - zajmowałem się przez jakiś czas alarmami jakieś 12-14 lat
    temu.
    Wtedy były centralki analogowe i zaczynaliśmy montować cyfrowe.
    Poza kablami łączącymi płytkę elektroniki z akumulatorem więcej kabli tam
    raczej (na 99,5%) nie było. Wszystko co było potrzebne było na jednej płycie
    dużej oraz jednej małej - ale połączenie dużej i małej to nie kabelkami było
    a takimi listwami montażowymi w tworzywie.

    Więc teraz technologia zabezpieczeń jest mniej bezpieczna niż w tamtym wieku
    ?

    --
    PawełJ