  • Data: 2011-05-18 17:48:33
    Temat: Re: Turbina wiatrowa
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ir0vnm$qvr$1@news.onet.pl...

    > Maniek nie martw się... :-D
    > I tak jesteś dalej ode mnie, bo swoje solary już masz, a ja nad wiatrakiem
    > dopiero myślę :-))).

    Solary sa o wiele latwiejsze w instalacji, a na wiatrakach sie nie znam.
    Zreszta tu gdzie mieszkam za malo wieje co mnie wcale nie martwi. :-) O tej
    porze roku nawet w pochmurny dzien z malymi przeblyskami slonca mam wode o
    temp. co najmniej 40C i praktycznie nie mniej jak 30C nawet kiedy pada.
    Wiatrak przy duzych wiatrach sprawdzi sie zapewne lepiej i wazne, ze zima co
    najmniej tak samo jak latem.

    Pozdro.. TK