eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieTyle zysku co w pysku ! Nowe zasady rozliczania fotowoltaiki w 2022 › Re: Tyle zysku co w pysku ! Nowe zasady rozliczania fotowoltaiki w 2022
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Tyle zysku co w pysku ! Nowe zasady rozliczania fotowoltaiki w 2022
    <c...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    <c...@g...com>
    Date: Fri, 29 Oct 2021 20:11:12 +0200
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2021 o 19:58 a a <m...@g...com> pisze:

    > ==Nowe zasady rozliczania fotowoltaiki.

    (...)

    > https://businessinsider.com.pl/twoje-pieniadze/nowe-
    zasady-rozliczania-fotowoltaiki-rzad-twierdzi-ze-pro
    sumenci-zyskaja-padly/90nby0c

    Przecież to już nieaktualne.
    Autor tego projektu wycofał ustawę.
    Skup się, sam odpowiadałeś pod moim postem.

    > A jak masz solarow więcej niż 20kW
    > to mogłeś rozbic na 3 instalacje i
    > Po co tracić 10% gdy to więcej niż lokata roczna w banku

    ciągle piszesz o MW foto - zakładałem, że wiele razy składałeś wniosek o
    zmianę licznika na dwukierunkowy. A Ty jak zwykle jesteś zielony w
    temacie, w którym się udzielasz.
    Składasz pierwszy wniosek o nowej instalacji PV dla umowy z ZE nr 123.
    Każda kolejna rozbudowa to jest ten sam wniosek w którym zaznaczasz nowe
    elementy dołożone do pierwszej instalacji (nowe panele, falownik
    itp).Podajesz moc pierwotną i po modernizacji. Nie zgłosisz nowej
    instalacji dla tego samego licznika (przynajmniej w PGE tak się nie da).
    Nie możesz zgłosić 2 x po 9,5kW i odbierać 80% z tego samego licznika.
    Policzą Ci na początku 80% (bo zgłosiłeś 9,5kW) ale od momentu zgłoszenia
    kolejnych 9,5kW masz już 70%.

    TG