  • Data: 2009-09-13 10:36:54
    Temat: Re: Uciążliwy sąsiad - pomocy!
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    mowczar pisze:

    > Sytuacja jest taka że kiedy otwieram drzwi wejściowe to wkraczam
    > w smog. Nie mogę otworzyć okiem żeby przewietrzyć pomieszczenia bo smród
    > dymu wdziera się do środka.
    > Jestem zdesperowany.

    A to Polska wlasnie... wczoraj jechalem pol godziny przez wioski i
    zaczal sie sezon na mgle wymieszana ze smierdzacym dymem, paskudna
    "zawiesine" snujaca sie po Polsce. Stare piece na wegiel, palenie
    smieci, plastikow... Od samej takiej jazdy boli mnie glowa (i nie ma od
    tego ucieczki), a co dopiero mieszkac kolo smierdziucha..

    Wojtek