    From: "Jackare" <...@s...de.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Umocowanie muszli - zamiast śrub
    Date: Sun, 15 Nov 2009 23:21:06 +0100

    Użytkownik "Robert" <r...@p...naOnecie.pl> napisał w wiadomości
    news:hdpt4k$pn0$1@inews.gazeta.pl...
    > Hello
    >
    > No i narozrabiałem...
    > Łazienka piknie wykończona, pozostało jeno kibelek przymocować.
    > Wziąłem więc wiertarę w łapska i heja... Pierwszy otwór gotowy. Wiercę
    > drugi. Nagle... woda po oczach ;)
    > Stało się to, czego mogłem się spodziewać: nie pomierzyłem lokalizacji
    > przebiegu rur zasilających baterię wanny z drugiej strony łazienki i
    > trafiłem właśnie w rurę ;)
    > W efekcie trzeba było skuć kafelkę, pod nią... starą warstwę kafelek i
    > dobrać się do rurki. Wszystko już załatane, kafelka doklejona.
> [...]

    No to szkoda że kafelkę dokleiłeś. Ja bym dał kawałek płaskownika po kafelkę
    tak aby jeden koniec był poza przebiegiem rur a drugi pod otworem na śrubę w
    muszli. Po stronie muszli dospawać kawałek śruby w górę, a po drugiej otwór
    i przykręcić go do podłogi, takie coś:
    Muszla

    Podłoga
    żeby było pewniej, mogłoby być coś takiego:
    | |
    Wtedy ewentualne ruchy muszli nie wyrwą kafelki
    --
    Jackare