    From: "Tornad" <t...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Umywalka na scianie carton gips
    Date: Thu, 28 Jan 2010 19:39:07 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Witam
    > Scian carton gips plus kafle, juz są połozone
    > Problem:
    > Musze założyc umywalke i półnoge w łazienkach jak zrobić aby się nie
    > oberwała, wiem nie zrobili zadnych wzmocniej docelowo umywalka miała stac na
    > szawce, Jak mam to sprytnie zrobic

    Odnosnie montowania umywalki do scianki gipsowej to jedynie do dechy
    zamontowanej wczesniej miedzy slupkami. Zamontowanie umywalki do samej plyty
    KG nawet za pomoca superspecjalpatenowanych srob moze skonczyc sie zle.
    Jako alternatywe moge polecic ustawienie umywalki na szafce, ktorej blatem
    jest ta umywalka.
    Takie szafki tu w Hameryce produkuja i one swoje zadanie spelniaja tyle ze
    maja kiepska trwalosc gdyz wykonane z plyty pazdzierzowej szybko sie
    degraduja. Wiec za trzy-cztery lata kupuje sie nowa i interes sie kreci.
    Pzdr.
    Tornad