  • 1. Data: 2010-01-25 18:22:40
    Temat: Umywalka na scianie carton gips
    Od: "NICK" <h...@w...pl>

    Witam
    Scian carton gips plus kafle, juz są połozone
    Problem:
    Musze założyc umywalke i półnoge w łazienkach jak zrobić aby się nie
    oberwała, wiem nie zrobili zadnych wzmocniej docelowo umywalka miała stac na
    szawce, Jak mam to sprytnie zrobic

  • 2. Data: 2010-01-25 22:32:53
    Temat: Re: Umywalka na scianie carton gips
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    On 25 Sty, 19:22, "NICK" <h...@w...pl> wrote:
> [...]
    > Musze założyc umywalke i półnoge w łazienkach jak zrobić aby się nie
    > oberwała, wiem nie zrobili zadnych wzmocniej docelowo umywalka miała stac na

    no to teraz będzie stała na tej nodze... :-)
    a umywalkę na kołki molly, tylko musisz dobrać do grubości ściany,
    tzn. kartongips + klej+ kafelki, średnio jakieś 22-24mm, no i
    oczywiście średnica kołków odpowiednia
    a porządnie to powinieneś zrobić to tak:
    odwalasz jeden, dwa kafle wycinasz w gipskartonie dziurę, wkładasz tam
    kawałek dechy czy profila, łapiesz na wysokości mocowania umywalki
    dwoma wkrętami, i do tego mocujesz już umywalkę załączonymi wkrętami
    wkrętami... aha, pod dziurę wkręcasz też to samo i przykręcasz wycięty
    gipskarton, na to kleisz kafelki, fugujesz i jest ładnie :-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 3. Data: 2010-01-25 23:42:44
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Scian carton gips plus kafle, juz są połozone

    mam podobnie... w zasadzie prawie tak samo, tylko że ja mam karton a nie
    carton :)

    > Problem:

    eeeee - nie szukaj problemów na siłę

    > Musze założyc umywalke i półnoge w łazienkach jak zrobić aby się nie
    > oberwała,

    nijak specjalnie
    kołki molly i po sprawie
    jeden ma wytrzymałość 70kg na ścinanie
    myślisz że umywalka będzie ważyć więcej niż 140 kg ??
    co prawda przy umywalce będzie nie tylko ścinanie ale i wyrywanie, ale bez
    przesady....

    > wiem nie zrobili zadnych wzmocniej

    no i dobrze, bo po co ?

    > Jak mam to sprytnie zrobic

    podchodzisz po cichuśku do ściany, znienacka wiercisz dwie dziury,
    przykręcasz umywalkę i uciekasz :)
    będzie tak sprytnie, że nikt nie zauważy :)

    a tak na serio to cały spryt polega wyłącznie na zastosowainu kołków
    odpowiednich do grubości ścianki

  • 4. Data: 2010-01-27 22:07:14
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Mustafa wrote:

> [...]
    > myślisz że umywalka będzie ważyć więcej niż 140 kg ??
    > co prawda przy umywalce będzie nie tylko ścinanie ale i wyrywanie,

    a jak sie too ma do opierania sie kilka razy dziennie o te umywalkę całym
    ciężarem swojego ciała?

  • 5. Data: 2010-01-28 13:10:57
    Od: "Łukasz C." <l...@g...com>

    Dnia Wed, 27 Jan 2010 23:07:14 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > a jak sie too ma do opierania sie kilka razy dziennie o te umywalkę całym
    > ciężarem swojego ciała?

    Całym ciężarem to raczej na muszlę... ;-)

    --
    ŁC
    Podawanie wysokości pensji brutto jest jak podawanie długości członka razem

  • 6. Data: 2010-01-28 17:43:46
    Od: z...@f...pl

> [...]
    > wkrętami... aha, pod dziurę wkręcasz też to samo i przykręcasz wycięty
    > gipskarton, na to kleisz kafelki, fugujesz i jest ładnie :-)

    ..nie prościej od drugiej strony ściany..(:

  • 7. Data: 2010-01-28 17:47:41
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > a jak sie too ma do opierania sie kilka razy dziennie o te umywalkę całym
    > ciężarem swojego ciała?

    Hehe, jak Ty to robisz ?
    Siadasz na niej żeby odpocząć (a może w innym celu) czy stajesz na niej jak
    szukasz czegoś w szafce pod sufitem ?
    Bo jak stoisz na podłodze na własnych nogach a o umywalkę tylko się opierasz
    to z pewnością nie będzie to nawet 1/3 Twojej masy :)

  • 8. Data: 2010-01-28 18:39:07
    Od: "Tornad" <t...@v...pl>

> [...]
    > Musze założyc umywalke i półnoge w łazienkach jak zrobić aby się nie
    > oberwała, wiem nie zrobili zadnych wzmocniej docelowo umywalka miała stac na

    Odnosnie montowania umywalki do scianki gipsowej to jedynie do dechy
    zamontowanej wczesniej miedzy slupkami. Zamontowanie umywalki do samej plyty
    KG nawet za pomoca superspecjalpatenowanych srob moze skonczyc sie zle.
    Jako alternatywe moge polecic ustawienie umywalki na szafce, ktorej blatem
    jest ta umywalka.
    Takie szafki tu w Hameryce produkuja i one swoje zadanie spelniaja tyle ze
    maja kiepska trwalosc gdyz wykonane z plyty pazdzierzowej szybko sie
    degraduja. Wiec za trzy-cztery lata kupuje sie nowa i interes sie kreci.
    Pzdr.
    Tornad

  • 9. Data: 2010-01-28 20:28:47
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > ..nie prościej od drugiej strony ściany..(:

    jak się sąsiad zgodzi :-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 10. Data: 2010-01-30 13:27:17
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Mustafa wrote:

> [...]
    > Bo jak stoisz na podłodze na własnych nogach a o umywalkę tylko się
    > opierasz to z pewnością nie będzie to nawet 1/3 Twojej masy :)

    to byłą przenośnia... policz siły przy obciążeniu brzegu umywalki masą ok
    30kg?