  • Data: 2016-10-18 14:54:29
    Temat: Re: Uskok w ścianie - czym wypełnić
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 16 października 2016 21:59:35 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

    > takie wgłębienie o wymiarach około 2500x700x35. Ponoć na etapie budowy
    > było tam przejście do zsypu - taki skrót dla roboli. Oczywiście
    > przejście zamurowano, ale z takim właśnie uskokiem, który mnie trochę
    > wkurza. Obecnie planuję remont i chciałbym mieć gładką ścianę. Mam
    > jednak wątpliwości jaką technikę zastosować.
    > Myślałem początkowo o płytach KG, przyklejonych do ściany, bądź na
    > jakimś stelażu. Problem polega jednak na tym, że wgłębienie nie jest
    > oczywiście równej głębokości. Tynk na górze położył się "cieniej", na
> [...]

    Płyta gipsowa klejona na zwykły klej do płyt gipsowych.
    Sa bodajże płyty 2,6metra wysokie, taką kup, ucinasz pasek 70cm na nakładasz placki
    kleju przyklejasz płytę i git
    Są również płyty mniejsze łatwiejsze w transporcie tyle że z jednego kawałka nie
    wyjdzie i łączeń będzie więcej do obrobienia. Ale to niewielki problem.
    Ew jak Kogutek radzi płytę na piankę montażowa można przykleić- odpada babranina z
    klejem. Tylko wtedy bym chyba przykleił
    pianką najpierw na ścianę paski płyty i do nich płytę docelowa. Bo o ile z klejem na
    placki grubość ponad 2cm spokojnie się uda to z pianką nie jestem pewien.