  • 1. Data: 2016-10-16 21:59:39
    Temat: Uskok w ścianie - czym wypełnić
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Witam

    Mam następujący problem: w wielkiej płycie na środku ściany mam uskok -
    takie wgłębienie o wymiarach około 2500x700x35. Ponoć na etapie budowy
    było tam przejście do zsypu - taki skrót dla roboli. Oczywiście
    przejście zamurowano, ale z takim właśnie uskokiem, który mnie trochę
    wkurza. Obecnie planuję remont i chciałbym mieć gładką ścianę. Mam
    jednak wątpliwości jaką technikę zastosować.
    Myślałem początkowo o płytach KG, przyklejonych do ściany, bądź na
    jakimś stelażu. Problem polega jednak na tym, że wgłębienie nie jest
    oczywiście równej głębokości. Tynk na górze położył się "cieniej", na
    dole grubiej, są też różnice w narożnikach, więc może być drobny problem
    ze zgraniem tego z resztą ściany. Oczywiście tynk na ścianie też nie
    jest idealny, więc płaskość KG może nie pasować do reszty :-)
    No to może zamurować/zatynkować całość. Tylko czy 35mm to nie lekka
    przesada? Tynk nie popęka, nie odpadnie przy takiej grubości?
    Ewentualnie co do zaklajstrowania tego zastosować?

    Maciek

  • 2. Data: 2016-10-16 22:29:54
    Temat: Re: Uskok w ścianie - czym wypełnić
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przesada? Tynk nie popęka, nie odpadnie przy takiej grubości?
    > Ewentualnie co do zaklajstrowania tego zastosować?

    Połóż KG na całą ścianę, stracisz parę cm z wymiaru pokoju, ale będziesz
    miał całą równą i gładką ścianę.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 3. Data: 2016-10-17 10:32:41
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Zrobiłbym półki na książki lub płytką szafę :-)

    -----

  • 4. Data: 2016-10-17 12:45:06
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-10-17 o 10:32, ąćęłńóśźż pisze:
    > Zrobiłbym półki na książki lub płytką szafę :-)

    Głęboką na 3,5 cm? To pojemna w cholerę będzie... :PPP

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 5. Data: 2016-10-17 12:55:14
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Kżyho napisał:

    > Głęboką na 3,5 cm? To pojemna w cholerę będzie... :PPP

    Jak nie na książki, to chociaż na karty SD.

    --
    Jarek

  • 6. Data: 2016-10-17 12:57:45
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Kżyho" <k...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Głęboką na 3,5 cm? To pojemna w cholerę będzie... :PPP

    Jak ktoś zbiera pudełka po zapałkach, będzie jak znalazł na prezentację
    kolekcji.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 7. Data: 2016-10-17 15:58:02
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-10-17 o 12:57, yabba pisze:
    > Jak ktoś zbiera pudełka po zapałkach, będzie jak znalazł na prezentację
    > kolekcji.
    No dobra, ale jeśli nie zbieram pudełek po zapałkach, kart SD, nie chcę
    też robić półek na ludziki z kasztanów, to może poza płytami KG ktoś coś
    poleci? :-)

    Maciek

  • 8. Data: 2016-10-17 16:15:21
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Maciek napisał:

    > No dobra, ale jeśli nie zbieram pudełek po zapałkach, kart SD, nie chcę
    > też robić półek na ludziki z kasztanów, to może poza płytami KG ktoś coś
    > poleci? :-)

    3,5 cm to pan majster zapacykuje kielnią. Jednak rozwązanie z KG i tak
    zdaje się wygrywać ze wszystkimi innymi. Wielka płyta, więc jak rozumiem
    blok, któreś piętro -- ustawienie betoniarki w salonie może nie być łatwe.
    A jak tam wszystko krzywe, to faktycznie najlepiej całą ścianę uzdatnić
    płytą.

    Jarek

    --
    Wali się ścianka prosto na Janka
    Który kolankiem podpiera drzwi

  • 9. Data: 2016-10-17 16:41:27
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

> [...]
    > A jak tam wszystko krzywe, to faktycznie najlepiej całą ścianę uzdatnić

    Pytanie, czy wiaderko, dwa lub trzy jakiejś gotowej zaprawy nie
    wystarczą, żeby to po prostu zaklajstrować. Betoniarki to chyba do
    takiej roboty zaprzęgać nie trzeba. Starczy mieszadło pod wiertarkę i
    kielnia ;)

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 10. Data: 2016-10-17 17:16:40
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Kżyho napisał:

> [...]
    > wystarczą, żeby to po prostu zaklajstrować. Betoniarki to chyba do
    > takiej roboty zaprzęgać nie trzeba. Starczy mieszadło pod wiertarkę

    Na pytanie łatwo jest odpowiedzieć wykonując dwa proste mnożenia. Wychodzi
    61,25 litra. Akurat tyle co mała betoniarka. Wiaderko czy dwa nie wystarczy.
    Potrzeba sześć, a jak ma się nie wychluptać przy bełtaniu, to z dziesięć.

    --
    Jarek