    From: Maciek <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Uskok w ścianie - czym wypełnić
    Date: Sun, 16 Oct 2016 21:59:39 +0200

    Witam

    Mam następujący problem: w wielkiej płycie na środku ściany mam uskok -
    takie wgłębienie o wymiarach około 2500x700x35. Ponoć na etapie budowy
    było tam przejście do zsypu - taki skrót dla roboli. Oczywiście
    przejście zamurowano, ale z takim właśnie uskokiem, który mnie trochę
    wkurza. Obecnie planuję remont i chciałbym mieć gładką ścianę. Mam
    jednak wątpliwości jaką technikę zastosować.
    Myślałem początkowo o płytach KG, przyklejonych do ściany, bądź na
    jakimś stelażu. Problem polega jednak na tym, że wgłębienie nie jest
    oczywiście równej głębokości. Tynk na górze położył się "cieniej", na
    dole grubiej, są też różnice w narożnikach, więc może być drobny problem
    ze zgraniem tego z resztą ściany. Oczywiście tynk na ścianie też nie
    jest idealny, więc płaskość KG może nie pasować do reszty :-)
    No to może zamurować/zatynkować całość. Tylko czy 35mm to nie lekka
    przesada? Tynk nie popęka, nie odpadnie przy takiej grubości?
    Ewentualnie co do zaklajstrowania tego zastosować?

    Maciek