  • 1. Data: 2016-10-12 18:31:39
    Temat: ja cie kręce...
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    kurde, kupiłem pralkę...
    a później zacząłem się zastanawiać...

    gdzie ona ma pojemnik na proszek...

    no i nie znalazłem...

    co do chuja? podobno teraz stosuje się jakieś kapsułki do prania?

    może mnie Ktoś oświecić o co chodzi?

  • 2. Data: 2016-10-12 18:53:58
    Temat: Re: ja cie kręce...
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "w systemie siła 'PO/EU" napisał w wiadomości grup

> [...]

    >gdzie ona ma pojemnik na proszek...

    >no i nie znalazłem...

    >co do chuja? podobno teraz stosuje się jakieś kapsułki do prania?

    no jak ktos dalej nie widzi, ze to tempy troll....

  • 3. Data: 2016-10-12 19:11:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 12 października 2016 18:54:02 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik "w systemie siła 'PO/EU" napisał w wiadomości grup

    > no jak ktos dalej nie widzi, ze to tempy troll....

    Jak czytam Twoje teksty(szczególnie trolujesz na pl.soc.polityka) to wielkiej różnicy
    między Wami nie widzę.

  • 4. Data: 2016-10-12 20:02:51
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    no różnica jest, on jest z europy i za swoje dupostrzały jest
    finansowany przez koalicję...

  • 5. Data: 2016-10-12 21:13:51
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "w systemie siła 'PO/EU" napisał w wiadomości grup

    >no różnica jest, on jest z europy i za swoje dupostrzały jest finansowany
    >przez koalicję...

    az sprawdzilem, kto sie tu miedzy wódkę i zakąskę z kf wpierdzielił - heh,
    nie wiedzialem, ze udzielam sie na polityce, pewnie zaraz "po" mi sie pamięć
    szczyszcza

    W kazdym razie słuszną linie ma mój kf :-)

  • 6. Data: 2016-10-12 21:25:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 12 października 2016 21:13:55 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    ,
    > nie wiedzialem, ze udzielam sie na polityce, pewnie zaraz "po" mi sie pamięć
    > szczyszcza
    Widocznie
    https://groups.google.com/forum/#!activity/pl.soc.po
    lityka/iGFHcVL1AQAJ

    > W kazdym razie słuszną linie ma mój kf :-)
    I tak trzymaj- nic na siłę- po to jest kf żeby go używać.

  • 7. Data: 2016-10-13 19:44:53
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *w systemie siła 'PO/EU* napisał(-a):

    > może mnie Ktoś oświecić o co chodzi?

    Jarka spytaj, bo żona mu nie pierze, to jest jakaś szansa, że będzie
    wiedział o co chodzi

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675