  • 31. Data: 2022-02-15 14:32:23
    Temat: Re: Uszkodzony panel PV
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 15 February 2022 at 14:03:27 UTC+1, 4...@g...com wrote:
> [...]
    lekki i można ustawioć różne tryby wykonywania zdjęć albo video.

    rozdzielczośc, bo nie jest możliwe wykonanie matrycy o dużej rozdzielczości, gdyż
    wymaga to separacji termicznej pixeli.

    jeziorem, rzeką, widzimy w głąb wody, bo migająca światłem powierzchnia wody staje
    się przeroczysta.

    > Jestem zainteresowany żebyś zrobił taka kamerkę z filtracja kolorów i filtrem
    polaryzacyjnym. I jeszcze żebyś ja przyczepił do drona. Ale najpierw zrób pompę
    ciepła na peltierach.
    pompy ciepła na Peltiera to jest duża inwestycja i duże koszty i potrzebny jest duży
    budżet.
    Poza tym wiosna nadeszla, zatem będa gotowe na kolejny sezon zimowy.

    Mogę pokazać skutecznośc w skali biurkowej, ale to nie jest towar na sprzedaż

    Moduły 1000W trochę kosztują i wymagają sterownika i testów
    i nie kosztują 5zł

    Natomiast sezon kamerkowy się rozpoczyna i solary można badać termograficznie cały
    rok, bo to jedyna bezinwazyjna metoda i jest teoria opisująca jaką charakterystykę
    widmową mają wadliwe solary.

    W fabrykach solarów jest to stosowane, ale tam jest sztuczne słonce i w zależności od
    uzyskanej mocy, panele sa klasyfikowane : class 1, 2 lub 3
    czyli wadliwośc solarów to standard.

    A jak kto kupuje i połączy panele w stringi, to długo nie wykryje uszkodzonego
    solara, no bo jak i c zym

    Panele klasy 2, 3, powinny mieć skasowaną tabliczkę znamionową i wpisaną obniżoną moc
    nominalną, ale nikt nie ma na to czasu.

    I są importerzy, którzy kupuja ten pozaklasowy odrzut, bo na nim zarabiają nawet
    100%,
    bo nikt nie sprawdzi,. bo nie ma sztucznego słonca w domu czy warsztacie, czy na
    farmie.

  • 32. Data: 2022-02-15 14:35:24
    Od: a a <m...@g...com>

  • 33. Data: 2022-02-15 17:22:04
    Od: Collie <p...@b...pl>

    Napisał i od razu dopisał od się do się samokrytycznie:

    > A kim ty do kurwy nedzy jesteś ze chcesz innych pouczać a sam uważasz że możesz się
    nie stosować do przyjętych kiedyś zasad.

    Tak, zasad przyjętych kiedyś w podstawówce: ortograficznych,
    gramatycznych, przestankowych. Wiem, na Bałutach szczylem będąc
    miałeś do szkoły pod górkę Śmieciówkę, bo to przy mnie Pan
    Majster do cię rzekł, gdyś przestawiał beczki z olejem w warsztacie
    samochodowym: "nie chciało się nosić teczki, teraz trzeba toczyć
    beczki". Ano, dziadu bałucki ty w mordę bity na Limance.

    --
    Limanka. Tu morda nie szklanka
    https://www.youtube.com/watch?v=c00F5afkcxY

  • 34. Data: 2022-02-15 19:44:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 15 lutego 2022 o 17:22:38 UTC+1 Collie napisał(a):

> [...]
    > samochodowym: "nie chciało się nosić teczki, teraz trzeba toczyć
    > beczki". Ano, dziadu bałucki ty w mordę bity na Limance.

    Znowu napierdalasz zdaniami których nie potrafisz tworzyć. Pozdrów żonę.

  • 35. Data: 2022-02-16 08:44:44
    Temat: Re: "żona" zenusia
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2022-02-15 o 19:44, KANALIA* Zenek Kapelinder UJADA:

    PSYCHOLU! Weź coś na nadęte ego. ;-)))

    Ucałuj swoją "żonę"!

    https://4.imimg.com/data4/DR/DY/MY-2631114/jamunapar
    i-goat-500x500.jpg