  • Data: 2018-10-14 16:36:32
    Temat: Re: Uzytkowanie wieczyste przerobione na wlasnosc
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > U mnie podatek wychodzi ponizej 2tysiecy pln na rok. A mysle ze te nieruchomosci
    spokojnie moglbym sprzedac za 600tysiecy. Tyle ze to wies "z potencjalem" wiec
    kupujacych bylo by sporo.

    > Tak czy siak, ciekawie bedzie i tylko sie zastanawiam na ile nas beda chcieli
    moznowladcy oblupic.

    Ja mam wieczyste.
    Jak kupiłem mieszkanie 10 lat temu to płaciłem kilka złotych wieczystego.
    Kilka lat póżniej przyszedł nowy operat.
    I zrobiło się 900 złotych za mieszkanie warte 300 kzł i za garaż 900 zł.
    Mieszkanie ma inny adres niż garaż a za garaż chyba wieczyste jest 3%.
    I tak zastanawiam się co zrobić bo podobno można wykupić.
    Tylko za chwile się okaże że dalej będę płacił 1800 zł tylko
    nie wieczystego a podatku.

    Ja mam tylko jedno pytanie
    Bo z tego nowego podatku powinna iść kasa na lokalne usługi.
    Ale
    Mam mieszkanie w centrum wsi znaczy bogaty jestem wiec muszę
    płacić większe podatki.
    I mam znajomego sąsiada który mieszka 10 km pod lasem
    i on płaci mniejszy podatek bo działka tańsza.
    Tylko koszt dostarczenia kanalizacji wody utrzymanie dróg dowóz dzieci...
    Jaki to ma sens?