  • Data: 2019-12-11 14:07:11
    Temat: Re: W Biedrze promo na (elektro)narzędzia
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 11 grudnia 2019 13:02:52 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    > Nie wiem, nie kupuję narzędzi w sklepach z przedwczorajszą pietruszką.

    Wkrętarka na 220v z biedry za ok60zł katowana okrutnie(nawet nią wiercę) nie chce
    paść, wiertarka również
    Wbrew pozorom to całkiem przyzwoitej jakości sprzęty
    Kupuję przeważnie marketowe bo jakby co to żadnych problemów z gwarancją nie ma a
    Lidl np daje gwarancję na 3lata
    Z tego co pamiętam to po ponad dwóch latach dość intensywnego użytkowania(przy
    regeneracji palet) padła lidlowska(parkside) piła typu lisi ogon. Kasę oddali bez
    problemu i od reki. Fakt faktem ze akurat wtedy nie mieli na sklepie nowej to
    zostałem bez piły. Ale nie była niezbedna wiec dokupiłem później i ta słuzy do
    dzisiaj.
    Szlifierka typu czołg z lidla jest u mnie dosć intensywnie wykorzystywana już prawie
    dwa lata(od stycznia 2018) i paść nie chce. Kosztowała 165zł

    > Natomiast źle dobrana szczotka potrafi w kilkadziesiąt godzin zniszczyć
    > komutator.

    Przesadzasz.
    Po pierwsze to we współczesnych narzędziach(nawet tych marketowych) to nie pamiętam
    żeby jakaś szczotka padła. A dożo majsterkuje i nie oszczędzam narzędzi.
    W starej celmie wymieniałem, w jakiejś inne PRLowskiej wiertarce tez, kilka razy
    wymieniałem w szlifierkach kątowych. Bodajże jeszcze w jakimś starym sprzęcie AGD-
    bodajże odkurzaczu
    Do teraz żyłem w nieświadomości ze szczotki oprócz wymiarów mają jakieś inne
    parametry i kupowałem na lokalnym rynku najbardziej pasujące wymiarami, na papierze
    ściernym docierałem do potrzebnych wymiarów i montowałem.
    Nigdy nic złego się nie stało.