  • Data: 2020-01-04 18:24:04
    Temat: Re: W kwestii uzysku energii z instalacji foto
    Od: KIKI <h...@u...dl> szukaj wiadomości tego autora

    On 04.01.2020 07:36, Budyń wrote:

    > wiesz, tam na koncu przewodów bywa powyżej 600V i nie da sie tego wyłączyć.
    Poparzenie łukiem elektrycznym od tego widzialem. A potem z dachu jeszcze można
    zlecieć.
    > Wygląda na to ze byle inwalida umysłowy nie powinien sie za to brac :)

    Ale ja pytam poważnie. Przecież po założeniu też można się tam dotknąć i
    nie mieć jak wyłączyć jeżeli dotknę się przed bezpiecznikami DC.
    Czy wystarczy im oświadczenie, że sam założyłem? Czy muszę mieć jakieś
    uprawnienia do PV?